Retningslinjer for kansellering
Noen varer i butikken vår kan tilbys som et abonnement, en forhåndsbestilling eller prøv før du kjøper. Disse retningslinjene for kansellering forklarer hvordan du kan endre eller kansellere kjøp av disse typene.
Abonnement
Når du kjøper et abonnement, får du gjentatte leveringer. Disse er basert på abonnementsvarigheten og hyppigheten du velger. Betalingsinformasjonen din lagres trygt, og du blir belastet for hver av disse leveringene, med mindre du velger å betale på forhånd. Noen abonnementer kan fornyes automatisk ved slutten av varigheten. Hvis du ikke vil fornye et abonnement, kan du si det opp.
Hvis du vil si opp eller endre abonnementet, kan du gjøre det når som helst. E-postene med bestillingsbekreftelse har koblinger til bestillingen. Du kan administrere abonnementene dine derfra.
Du finner mer informasjon om returer og refusjoner i retningslinjene våre for returer.
Forhåndsbestillinger
Når du kjøper en forhåndsbestilling, kjøper du et produkt som ikke er på lager eller som blir tilgjengelig snart, men ikke er i lagerbeholdningen ennå. Vi kan samle inn ingen betaling eller et delvis depositum i kassen, lagre betalingsmåten din og så oppfylle og belaste hele eller resten av betalingen på en senere dato.
Du kan kansellere en delvis betalt forhåndsbestilling som ikke er oppfylt ennå. Hvis bestillingen er blitt oppfylt, kan du ikke kansellere bestillingen, men du kan be om en hel eller delvis refusjon. Du finner mer informasjon om returer og refusjoner i retningslinjene våre for returer.
Prøv før du kjøper
Når du kjøper en vare med prøv før du kjøper, autoriserer vi betalingsmåten din før vi oppfyller bestillingen. Du har en viss tid på deg til å bestemme om du vil beholde varen. Når tiden er ute, belaster vi betalingsmåten din for hele beløpet hvis du ikke har returnert varen.